KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Państwa danych osobowych jest AZAN sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Radomiu (26-600), przy ul. Czarnej 25 lok. 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000689352, posiadająca NIP: 9481788471 oraz REGON: 670943100 (zwana dalej jako „Administrator”).

Informujemy, że u Administratora nie został powołany Inspektor Ochrony Danych Osobowych.

Z Administratorem mogą kontaktować się Państwo pisemnie na adres wskazany powyżej lub za pomocą wiadomości e-mail kierowanej na adres: [email protected].

Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez Administratora w celach:

  1. w ramach prowadzenia korespondencji – np. w celu przesłania zamówionej przez Państwa oferty oraz odpowiedzi na przesłane przez Państwa wiadomości (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO*);
  2. jeżeli dojdzie do zawarcia umowy – w celu jej realizacji oraz podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
  3. w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń i obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit f) RODO);
  4. prowadzenia obligatoryjnej sprawozdawczości finansowej (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
  5. przesyłania wiadomości o charakterze marketingowym na otrzymywanie których wyrażą Państwo zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).

Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres:

  1. dane wykorzystywane w ramach prowadzonej bieżącej korespondencji – przez okres przez jaki jest niezbędny do jej prowadzenia;
  2. dane wykorzystywane do zawarcia i realizacji umowy – przez okres trwania umowy;
  3. dane wykorzystywane do dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami – do czasu ich przedawnienia;
  4. w zakresie przesyłania zamówionych przez Państwa wiadomości o charakterze marketingowym – do czasu cofnięcia przez Państwa zgody;
  5. dane niezbędne do prowadzenia obligatoryjnej sprawozdawczości finansowej – przez okres 5 lat od zakończenia danego roku obrachunkowego.

Po upływie wskazanego powyżej okresu Państwa dane osobowe zostaną automatycznie zanonimizowane.

Państwa dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Administratora jak również podmiotom udzielającym Administratorowi wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia (np. firmom kurierskim, podmiotom świadczącym wsparcie prawne itp.) jak również odpowiednim organom, o ile taki obowiązek wynika z przepisów prawa.

W każdej chwili przysługuje Państwu prawo dostępu do Państwa danych osobowych jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

W zakresie, w jakim podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda, mają Państwo prawo jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Państwa dane osobowe nie będą przekazywany poza Europejski Obszar Gospodarczy ani automatycznie profilowane.

W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy prawa, przysługuje wówczas Państwu uprawnienie do skierowania skargi na przetwarzanie danych osobowych do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)