Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
- Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie ?
Tak, po złożeniu zamówienia na adres e-mail zamawiającego automatycznie jest wysyłane potwierdzenie złożonego zamówienia.
W przypadku wszelkich niezgodności prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta karmybrit.pl :
e-mail : sklep@azan.com.pl ; Tel. 504-864-063
- Na jakie konto mam dokonać zapłaty za zakupione produkty ?
Wpłat prosimy dokonywać na konto :
Azan Sp. z o.o. Sp.K.
Ul. Czarna 25/27
26-600 Radom
PKO Oddział 1 w Radomiu : 70 1020 4317 0000 5902 0347 6512
- Kiedy mogę liczyć na bezpłatną dostawę ?
Dla zamówień powyżej 99 zł koszt przesyłki jest gratis
- Jak zmienić złożone zamówienie ?
Staramy, się by każde złożone zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej.
Dlatego, jeżeli chcesz coś zmienić w swoim zamówieniu, poinformuj nas o tym fakcie jak najszybciej.
Kontakt : e-mail : sklep@azan.com.pl ; Tel. 504-864-063
- Jakie są dostępne formy płatność ?
PRZELEW (przedpłata na konto) - płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe
- Co zrobić, gdy zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem ?
Niezwłocznie prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta sklepu karmybrit.pl
e-mail : sklep@azan.com.pl ; Tel. 504-864-063
- W jakich godzinach mogę kontaktować się z biurem obsługi klienta karmybrit.pl ?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu : 570-197-446 od poniedziałki do piątku w godzinach 8:00-15:30